بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

نرم افزار نوبت دهی آنلاین

نرم افزار نوبت دهی آنلاین

 295    0

در این بخش به معرفی نرم افزار نوبت دهی آنلاین و به ویژگی های مهم آن می پردازیم.

 

نرم افزار نوبت دهی آنلاین

 

اگر یادتان باشد چندین سال پیش البته( نه خیلی دور ) وقتی وارد مطب ها و کلینیک ها و بیمارستان ها می شدیم از بس صف نوبت گیری طولانی بود که حتی برخی مواقع از رفتن به پزشک صرف نظر میکردیم و یا بعد از گذراندن مدت طولانی در این صف ها (مخصوصا در بیمارستان ها و کلینیک های بزرگ) وقتی نوبت ما فرا می‌رسید با خبر ناامیدکننده( شماره نوبت دکتر مورد نظر به اتمام رسیده) روبرو می شدیم. و نمی‌توانستیم نوبتی برای خود رزرو کنیم و یا در برخی از مطب ها و کلینیک ها باید چند روز یا چند ماه قبل به صورت حضوری به مطب و مکان ویزیت پزشک مورد نظر مراجعه می‌کردیم و از منشی درخواست رزرو نوبت را داشتیم.

 

نوع دیگری از نوبت دهی هم داشتیم که به صورت تلفنی اقدام به دریافت نوبت می شد. در این مورد نیز معمولاً همیشه پشت خط تلفن، منتظر شنیدن بوق آزاد مطب و دیگر مراکز درمانی بودیم و بعد از اینکه مدت زیادی پشت تلفن منتظر می ماندیم باز هم امکان داشت که با پر شدن نوبت ها رو به رو شویم و از اینکه نتوانسته بودیم نوبت بگیریم ناراحت میشدیم و برای اینکه کلی از وقت خود را برای این تلاش بدون نتیجه صرف کرده بودیم عصبی می شدیم.ولی امروزه نرم افزارهای نوبت دهی آنلاین زیادی برای رفع چنین مشکلاتی ایجاد شده اند که مزیت های فراوانی دارد.

 

* اولین مزیتی که برای همه مراجعه کنندگان ملموس است این است که دیگر نیازی نیست هزینه رفت و آمد به مطب، برای گرفتن نوبت داده شود و همچنین خطرات موجود در مسیر رفت وآمد هم وجود ندارد.


* این نرم افزارها که نرم افزار نوبت دهی بردار نیز یکی از بهترین آنها میباشد، با قابلیت های فراوانی که دارند، می توانند هم به مراجعه کننده و هم به پزشک و منشی پزشک در عدم اتلاف وقت کمک بسیاری می‌کنند.


* در نرم افزار نوبت دهی بردار، افراد مراجعه کننده فقط یک بار نیاز دارند مشخصات فردی خود را ثبت نمایند تا مشخصات آنها به صورت خصوصی در نرم افزار ثبت شود و در مراجعات بعدی به راحتی بتوانند،بدون وارد کردن اطلاعات خاصی و فقط با وارد کردن شماره ملی خود، نوبت خود را رزرو نمایند.


* در این نرم افزار به خوبی مشخص میشود که پزشک مورد نظر فرد مراجعه کننده در چه روزها و ساعاتی  وقت آزاد برای نوبت دهی دارد و مراجعه کننده با توجه به وقت آزاد خود می تواند نوبت درخواستی خود را در روز و ساعت مشخص رزرو نماید و دیگر نیازی به صرف وقت بسیار برای دریافت نوبت نمی باشد و تنها با چند کلیک، فرد می تواند از همام مکانی که در آن وجود دارد و به صورت آنلاین وقت خود را رزرو نماید.


* اگر احیانا مراجعه کنندگان نیاز به لغو نوبت دریافتی خود به هر دلیلی داشته باشند، می توانید لغو نوبت کنند.


 البته لغو نوبت قبل از رسیدن روز ویزیت مراجعه کننده امکان پذیر خواهد بود و اگر روز ویزیت فرا رسددیگر این امکان وجود نخواهد داشت و اگر پولی بابت حق ویزیت پرداخت شده باشد، قابل برگشت نمی باشد. البته این شرایط به صورت پیش فرض برای نرم افزار تعریف شده است ولی امکان تغیر آن توسط کاربر تعریف شده به نرم افزار وجود دارد و بسته به نظر هر یک از مراکز درمانی ممکن است به صورت متفاوت برای این قسمت از نرم افزار امکاناتی، تعریف شود. مثلا برخی از آنها اصلاً پولی بابت رزرو این نوبت ها از مراجعه کنندگان دریافت نمی کنند و حق ویزیت خود را به صورت حضوری و در مطب از مراجعه کنندگان دریافت می کنند.
ویا مثلا برخی از آنها اجازه امکان لغو نوبت را کلا به مراجعه کنندگان نمی دهند و برخی نیز بازه زمانی مشخصی را برای امکان لغو نوبت مشخص کند.اگر لغو نوبت به هر دلیلی از طرف مطب پزشک برای مراجعه کننده صورت گرفته باشد حتماً با پیامک به فرد مراجعه کننده اطلاع داده خواهد شد و همچنین هر تغییری در زمان یا ساعت نوبت مراجعه کننده ایجاد شود به وی اطلاع داده می شود.


در نرم افزار نوبت دهی بردار توسط مصرف کننده این نرم افزار (پزشک ،مطب، بیمارستان و غیره ) امکان تعریف بازه ی زمانی نوبت دهی وجود دارد و همچنین این امکان وجود دارد که پزشک فقط نوبت دهی خود را برای همان روز یا روز بعد و یا برای هر زمانی که مدنظر دارد فعال کند.مثلا برخی از پزشکان برای چند ماه بعد نوبت دهی می کنند و یا برخی از پزشکان ترجیح می‌دهد روزانه نوبت دهی خود را انجام دهند همه این قابلیت ها در نرم افزار نوبت دهی بردار وجود دارد.


با این نرم افزار امکان فعال کردن یادآوری روز و زمان نوبت رزرو شده مراجعه کنندگان وجود دارد. بعد از فعال کردن این امکانات، برای فردی که نوبت رزرو شده دارد، پیامکی حاوی یادآوری روز و ساعت نوبت رزرو شده وی، فرستاده می شود.


نرم افزار نوبت دهی بردار دارای پنل مدیریتی بسیار راحت و ساده و کاربردی می باشد که هم مراجعه کنندگان و هم کسی که با نرم افزار کار میکند (پزشک، منشی و غیره)  به راحتی و بدون داشتن مطالعه و دانش خاصی در مورد این نرم‌افزار، می‌تواند از این نرم‌افزار بهره ببرند. هچنین این نرم‌افزار گروه پشتیبانی قدرتمندی و خبره ای نیز دارد که در صورت وقوع هر مشکلی می توان با آنها تماس گرفت و برای رفع مشکل به وجودآمده از آنها راهنمایی خواست.

 


امروزه سه نوع نوبت دهی وجود دارد:

 


۱) نوبت دهی به صورت حضوری


۲) نوبت دهی به صورت تلفنی


۳) نوبت دهی به صورت آنلاین و نو


همانطور که گفته شد دو نوع اول نوبت دهی، در گذشته رواج خیلی زیادی داشت و نوع سوم یا اصلا وجود نداشت و یا اگر هم وجود داشت مردم دانش و اطلاعات و امکانات استفاده از آن را نداشتند.


در گذشته فقط معدود افرادی به رایانه دسترسی داشتند و معمولاً دستگاه موبایل در دسترس افراد هم از دستگاه های قدیمی و بدون امکان وصل شدن به اینترنت بود.


ولی با پیشرفت جامعه و دسترسی افراد به انواع امکانات و همچنین بالا رفتن دانش افراد جامعه می توان گفت ۸۰ درصد مردم جامعه به راحتی می توانند از نرم افزارهای پیشرفته و آنلاین استفاده کنند.


این می تواند یکی از مهم ترین دلایل استفاده مطب ها و درمانگاه و دیگر مراکز درمانی، از نرم افزارهای آنلاین نوبت دهی باشد، چرا که رضایت مراجعه کنندگان بسیار مهم است و مراکز درمانی با خریداری این نرم افزار ها می توانند برای آسایش و رضایت مراجعه کنندگانشان گامی بردارند.


ولی می توان گفت هنوز مکان های درمانی زیادی وجود دارند که از دو روش اول برای نوبت دهی خود استفاده می کند و همچنان نمی خواهند تسلیم این ابزار پیشرفته شوند.


 البته برخی پزشکان (به تعداد محدود) بر این باورند که هرچقدر مطبشان شلوغ باشد محبوبیتشان بین مراجعه کنندگان بیشتر خواهد شد چرا که مراجعه کنندگان زیاد در محل ویزیت نشانگر تبحر پزشک می باشد.


ولی این افراد باید بدانند که جامعه اینترنت آنقدر گسترده شده است که افراد مراجعه کننده با مراجعه به اینترنت و جستجوی نام پزشک مربوطه می تواند اطلاعات زیادی در مورد وی دریافت کنند و همچنین نظرات دیگر مراجعه کنندگان وی را نیز مطالعه کنند و در مورد تبحر و کار بلد بودن آن پزشک قضاوت کنند و تصمیم به انتخاب پزشک خود نمایند.


در این دوره از زندگی، با پیچیده شدن مسائل مربوط به زندگی، افراد انقدر درگیر مسائل و مشکلات خود می باشند که از هر لحظه زندگی خود برای رفع آن مشکلات استفاده می‌کند و هر دقیقه از زمان افراد برایشان ارزشمند می باشد و اصلاً دلشان نمی‌خواهد که بیهوده وقت خود را صرف نمایند. بنابراین علاقه زیادی به استفاده از این نرم افزارها دارند.


با این همه مشکلاتی که وجود دارد اگر با دو روش قبلی مخصوصاً روش حضوری افراد اقدام به دریافت نوبت نمایند احتمال درگیری و هرج و مرج و دعوا های لفظی بین مراجعه کنندگان و کارکنان و حتی مراجعه کنندگان با یکدیگر زیاد خواهد شد


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: