بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

چرا پزشک به نرم افزار مدیریت مطب نیاز دارد؟

چرا پزشک به نرم افزار مدیریت مطب نیاز دارد؟

 328    0

پزشکان برای مدیریت هرچه بهتر مطب و کلینیک خود از ابزارهای ها مختلفی استفاده کرده اند که یکی از آنها نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب می باشد.

امروزه با پیشرفت دنیای علم و فناوری در همه عرصه ها  تمامی کسب و کارها و سازمان برای ساماندهی و ایجاد نظم و افزایش سرعت و راندمان امور به نرم افزار های مختلف تجهیز شده اند ، کسب و کارهایی نظیر فروشگاه ها ، تعمیرگاه ها ، خدمات آنلاین و ... در این بین مطب ها و پزشکان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و از  نرم افزار های مدیریت مطب برای بهبود فرآیندهای داخل مطب استفاده و بهره برده اند .

 

با بیشتر شدن بیماران و مراجعه کنندگان یک مطب یا کلینیک ، طبیعتا نظم در امور مطب به یک معضل و درگیری فکری برای پزشک یا مدیر داخلی تبدیل خواهد شد در این راستا یا از نرم فزار های پیش فرض و آماده استفاده کرده اند ، یا برای مطب خود نرم افزار اختصاصی، طراحی و سفارش داده اند ، بین این دو مورد قطعا نرم افزار سفارشی شده بهتر از نرم افزار پیش فرض پاسخگوی نیاز های یک مطب خواهد بود . تمامی فرآیند های داخل مطب از زمان ورود بیمار به مطب تا زمانی که بیمار از مطب خارج میشود میتواند توسط نرم افزار به صورتی کنترل شود که مطب از نظم خاصی برخوردار باشد و هم در آینده توسط آن نرم افزارها آمارهای دقیقی از مطب ، مثل تعداد بیماران  ویزیت شده یا درآمد مطب و حتی زمان های ویزیت به دکتر یا سازمان یا نهادی خاص ، ارایه داد .


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: