بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

نرم افزار ثبت اطلاعات بیمار

نرم افزار ثبت اطلاعات بیمار

 2329    0

بردار نرم افزاریست برای ثبت اطلاعات بیمار که باعث ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمار میشود

یکی از ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب بردار   ، ثبت اطلاعات بیمار مثل : نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، آدرس و شماره تلفن همراه و ....  می باشد ، این اطلاعات ، پرونده بیمار را تشکیل می دهد. پرونده بیمار نقش اساسی در این نرم افزار را دارد چرا که در مطبی که ازدحام بیماران باعث سردرگمی منشی ها و گاها خود پزشکان میشود این نرم افزار میتواند مدیریت امور را بسیار آسان کرده و مطب را از نظم خاصی برخوردار نماید .

در تمامی مطب ها و کلینیک هایی که نرم افزار مدیریت مطب استفاده می شود میتوانید آرامش خاص رو مشاهده کنین ، در پس زمینه مطب نرم افزار مدیریت مجموعه در حال کار بوده و تمامی نوبت ها بدون خطای انسانی مدیریت میگردد.

در این میان بعضی از مطب ها از نرم افزار اکسل از گروه نرم افزاری آفیس برای ثبت اطلاعات بیمار استفاده میکنند اما این کار کاملا اشتباه بوده چرا که نرم افزار اکسل فقط کار های از پیش تعریف شده قابل اجرا هست و نمیتوان کارهای تخصصی مطب را به آن نرم افزار سپرد ، همچنین بازیابی اطلاعات یا با زیاد شدن اطلاعات و پرونده های بیمار از طریق ثبت اطلاعات بیمار ، بازیابی این اطلاعات برای اکسل سخت خواهد شد.

نرم افزار اکسل در صورت ویروسی شدن سیستم استفاده کننده فایل اطلاعات بیمار به کل از بین خواهد رفت این در حالیست که نرم افزار مدیریت مطب سیستم پشتیبان گیری اتوماتیک(Backup) را داراست و امکان از بین رفتن اطلاعات کاملا صفر میباشد.

جهت استفاده رایگان از نرم افزار ثبت اطلاعات بیمار به صفحه اصلی نرم افزار مراجعه نمائید.


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: