بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

نرم افزارمدیریت مطب و کلینیک جامع بردار

نرم افزارمدیریت مطب و کلینیک جامع بردار

 326    0

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک بردار

برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر مطب خود پیشنهاد می شود از نرم افزار مدیریت مطب بردار که  یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک جامعه پزشکی موجود در کشور است استفاده شود.

با نصب نرم افزار مدیریت مطب بردار مدیریت مطب تان با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت و کاهش در وقت و دقت بیشتر به همراه خود دارد در نتیجه آرامش برای خود و بیماران خود را به ارمغان آورید

یکی از برجسته ترین نگرانی های پزشکان عالیقدر،مدیریت هرچه بهتر مطب خود می باشد به طوری که  سطح سرعت در انجام امور نوبت دهی بایگانی پرونده بیماران،پاسخ دهی به بیماران،داشتن اطلاعات کامل از وضعیت سلامت و سوابق درمانی بیمار و میزان دقت و صحت خدمات به حداکثر می‌رسد و خطاهای احتمالی نیروی انسانی و پرسنل مطب به طور کلی حذف می گردد.

شما با استفاده از نرم‌افزار مدیریت مطب بردار انواع استفاده از تکنولوژی های به روز در راستای تسهیل و سهولت در کارهای مربوطه و فرایندهای روزمره مطب و کاهش زمان پاسخگویی و افزایش بهره وری در خدمت رسانی به مراجعین و بیماران در مطب که توسط گروه نرم افزاری ijk با همکاری تعدادی از پزشکان و فعالان عرصه سلامت طراحی و تولید شده است , بهره مند خواهید شد.

گروه ijk برنامه نرم افزاری مدیریت مطب بردار را در جهت بالا بردن سرعت و در نهایت دقت در انجام افزایش بهره مندی پرسنل متباین نرم افزار امور پذیرش بیماران و ساماندهی به  سیستم نوبت دهی آن ها و تولید بایگانی مراجعات و پرونده بیماران را گرد هم آورده است.

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بردار سریع ترین و جامع ترین و پیشرفته ترین نرم افزار نوبت دهی آنلاین و مدیریت کلینیک و مطب تحت وب می باشد.

اصلی ترین هدف نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بردار  حذف فرایندهای کاغذی مطب و در در دسترس قرار دادن همیشگی مدارک بیمار است است و در نهایت با حذف پرونده های کاغذی به طور کامل برای بیماران جدید و بیماران

گذشته به شرط اسکن پرونده های قدیمی وجود دارد.

پزشکان می توانند برای مطب های مشترک و غیر مشترک خود برنامه حضوردر آن مطب،خدماتی که ارائه داده می شود،تعرفه دوره ای خدمات،بیمه های طرف قرارداد و کسورات آنها بر روی خدمات را ثبت نماید.

 

 

در این قسمت اشاره میکنیم به امکانات نرم افزار مدیریت مطب بردار:

جستجو با تخصص های پزشکانمدیریت مطب جستجو و نوبت دهی بیمارانمشاهده سوابق پزشک و مشاهده سوابق ویزیتقابلیت ثبت بیماران

قابلیت صدور وقتقابلیت استفاده از سیستم صف و نوبت دهیقابلیت فرستادن اس ام اس برای یادآوری وقت قبلی بیمار از طریق سامانه پیامکی مخابرات قابلیت سوابق درمانی و سلامت بیمار

قابلیت بالا بردن میزان امنیت و امکان استفاده هر چه آسان  با کیبورد

قابلیت فاکتور خدمات به بیمار

قابلیت حسابداری مطب

قابلیت تهیه نسخه پشتیبان بانک اطلاعات و استفاده از از پشتیبان های قبلیقابلیت یادآوری کارها و قرارها

قابلیت ویرایش و حذف کاملقابلیت گزارش روزانه هفتگی و ماهانه

قابلیت سطح دسترسی برای پرسنل و مطب

قابلیت شبکه کردن کاربران مطب

قابلیت نصب بر روی انواع کامپیوتر و لپ تاپ هادارای دفترچه راهنمای فارسی

امکان معرفی کامل پزشک پرسنل مطب مربوطه

قابلیت تعریف کاربران با سطح دسترسی و رمز عبور

قابلیت مشاهده لیست بیماران جستجو بر اساس نام بیمار آدرس کد ملی و.....قابلیت مرتب سازی کاهشی و یا افزایشی در صفحات جستجوی پرسنل،خدمات و ....دارای داشبورت مدیریتی با امکان نمایش تعداد کل بیماران،تعداد بیماران در  صف تعداد ویزیت های انجام شده

امکان استفاده همزمان چند کاربر

قابلیت جابجایی کلمه عبور توسط کاربر

حذف کردن پرونده های کاغذی و تشکیل پرونده های الکتریکی


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: