بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

اهمیت آمار دقیق اطلاعات در مطب

اهمیت آمار دقیق اطلاعات در مطب

 279    0

بهره مندی پزشکان از اطلاعات آماری مطب با استفاده از نرم افزار مدیریت مطب میسر خواهد بود

یکی از مزیت های مهم استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب برای پزشکان در بیمارستان ها یا مطب ها و کلینیک ها استفاده از آمارهای دقیق و بروز و لحظه ای در حوزه بیماری ها یا مصرف دارو ها و اطلاعات خواهد بود به طور مثال اگر پزشک عمومی اگر در فیلدهای دریافت اطلاعات از بیمار از قسمت نوع بیماری استفاده کند میتواند در سر سال یا ماه بسته به سلیقه پزشک یا نیاز سازمان  میزان مراجعه بیماری سرما خوردگی یا تشنج یا هر بیماری که مد نظر هست رو به صورت دقیق توسط نرم افزار محاسبه کرد . این آمار میتواند میزان مصرف قرص ها یا شربت ها یاهزینه های درمان یا هر اطلاعات دیگری باشد به شرطی که فیلد مربوط آن آمار زمان مورد نظر توسط منشی یا دکتر تکمیل گردد.

به طور مثال میشود زمان مراجعه بیماری خاص و جدید را در طول مدت 6ماه مشخص کرد مثلا در طی ماه های تیر تا دی ماه میزان مراجعه بیماری کرونا افزایش یافته ، این نتیجه را میتوان از نرم افزار به صورت نموداری مشخص کرد.

در دنیای حاضر بیشترین تصمیم بر اساس اطلاعات آماری  گرفته میشود ، در حوزه پزشکی و مطب ها این امر با استفاده دقیق و منظم از نرم افزار مدیریت پزشکی مطب میسر خواهد بود.


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: