بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

مزایای استفاده از سیستم مدیریت مطب و مراکز درمانی

مزایای استفاده از سیستم مدیریت مطب و مراکز درمانی

 369    0

این برنامه جهت ساماندهی به امور مطب و بیماران و همچنین سهولت در انجام کارها تعبیه شده است.

استفاده از سیستم مدیریت مطب و مراکز درمانی یکی از بنیادی‌ترین تغییرات تکنولوژی در حوزه بهداشت و درمان است به کارگیری این نرم افزار موجب جلوگیری از اتلاف وقت , کاهش یافتن خطاهای پزشکی و مدیریت مطب میشود. این نرم افزار تحت وب به عنوان یک نرم افزار کاربردی در جهت ساماندهی امور مطب و پرونده های مربوط به بیماران عمل می کند از جمله ویژگی های انحصاری این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱: تحت وب بودن این نرم افزار در شبکه‌های داخلی به صورت آفلاین:

این نرم افزار از یک سرور در مطب یا مراکز درمانی سرویس می گیرد از مزایای این روش می‌توان به سهولت در حین عیب‌یابی و دسترسی سریع به نرم افزار اشاره کرد.

 

۲: تشکیل پرونده الکترونیکی مختص بیمار در طول درمان: 

اطلاعات فرد بیمار از قبیل گروه خونی ,وضعیت سلامت فرد و خلاصه‌ای از سابقه بیماری به صورت اختصاصی در این نرم افزار ثبت می‌شود از مزایای این روش می توان به جلوگیری از مفقودی پرونده های بیماران که در کمد بایگانی قرار دارد اشاره کرد.

 

۳: تعریف جداگانه بخشهای مختلف درمانی و میزان دسترسی به هر یک از بخش ها:

این نرم افزار قابلیت این را دارد که تعداد انبوهی از بخش های متمایز مراکز درمانی را تعریف کند به طوری که میزان دسترسی به هر یک از این اطلاعات مختص همان بخش است.از مزایای عمده این برنامه می توان به ثبت تمامی اطلاعات ذکر شده توسط بیمار از تمامی بخش ها به شکل یک فایل جداگانه با سطح دسترسی مختلف به اطلاعات اشاره کرد.

 

۴: استفاده قلم نوری به جهت نسخه نویسی توسط پزشک:

بر اساس این نرم افزار می توان نسخه نویسی پزشک در قالب قلم نوری باشد پزشکان می توانند از قلم نوری که به صورت یک خودکار دیجیتالی ۲۰۰۰ است برای نسخه نویسی استفاده کنند به طوری که نسخه بلافاصله به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت می شود که نقش عمده ای در جهت کاهش بروز خطای انسانی در تجویز دارو می شود و این امر سبب صرفه جویی در زمان و سهولت در انجام کارها می گردد.

 

۵: زمانبندی دقیق نوبت های بیمار:

بخش بزرگ مطب به امور نوبت دهی برمی‌گردد این نرم افزار  این امکان را فراهم آورده است که با تعیین زمان نوبت ها بدون تداخل با یکدیگر و همچنین بر اساس برنامه پزشک صورت گیرد.

 

۶: دارای امنیت بالا در خصوص اطلاعات بیمار و پزشک :

این برنامه قادر به حفظ حریم شخصی بیمار و همچنین تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت بیمار, تفکیک مناسب و انتقال اطلاعات و سوابق بیماران و پزشکان را بر عهده دارد.

 


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: