بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

امکانات و ویژگی های مهم نرم افزارهای نوبت دهی سالن زیبایی بردار

امکانات و ویژگی های مهم نرم افزارهای نوبت دهی سالن زیبایی  بردار

 227    0

اگر شما نیز از افراد خبره می باشید و همیشه سالن زیباییتان مراجعه کننده زیاد دارد و زمان انتظار کشیدن مشتریان برای رسیدن نوبت خود باعث دلخوری...

امروزه به دلیل مشغله های زیاد مردم، همه به سمت راه های سوق پیدا می‌کنند که حداقل زمان را صرف خدمات دریافتی مورد نظر خود بکنند. در هر رشته‌ای که تخصص دارید و مشغول به کار هستید اگر میخواهید از بقیه رقیبانتان جلوتر باشید باید همیشه بروز باشید .

 

سالن های زیبایی یکی از جاهایی است که افراد معمولاً همیشه برای گرفتن خدمات باید زمان زیادی را صرف بکند در سالن هایی  که کارشان مورد پسند مردم است حتماً افراد زیادی به آن مراکز مراجعه خواهند کرد که کارهای خود را به دست افراد خبره بسپارند.


 باکمی هزینه برای خرید این نرم افزار می توانید مشتریان خود را افزایش و رضایتمندی آنها را به دست آورید و این یعنی افزایش تعداد مراجعه کننده ها.

 

مزایای استفاده از نرم افزارهای نوبت دهی سالن های زیبایی

 

 ۱. کمک به مدیریت هرچه بهتر سالن خود

۲.کمک به ارائه خدمات بهتر

۳. کم کردن زمان انتظار مشتریان

 ۴ .جلوگیری از ازدحام افراد در سالن

۵. نوبت دهی در هر قسمت از تخصص های سالن به صورت مجزا

۶. امکان انتخاب فرد ارائه دهنده خدمات به مشتریان توسط مشتری

۷.امکان نوبت دهی ۲۴ ساعته وحتی روزهای تعطیل

۸ .امکان مشاهده لیست تقریبی قیمتهای هر یک از خدمات، توسط مشتریان

۹. امکان یادآوری نوبت مشتریان با ارسال پیامک به مشتریان

 ۱۰ .امکان تبلیغ بیشتر

 ۱۱. افزایش درآمد

 و دیگر امکانات

سالن زیبایی

 

 با چنین نرم افزاری می توانید زمان های خاصی را که معمولاً مراجعه افراد کم است با اختصاص تخفیف های هایی افراد را راغب به مراجعه در چنین ساعت ها و زمان هایی بکنید و یا اینکه با توجه به اینکه سوابق مشتریان در این نرم افزار ذخیره میشود با توجه به تعداد مراجعه مشتریان به ارائه تخفیفات خاصی بپردازید و با این روش به تبلیغ سالن خود بپردازید .

 

در کل مدیریت هرچه بهتر سالن خود را با این نرم افزارها داشته باشید چون همه چیز در این نرم افزار جلوی چشمان شما می باشد و شما با دیدن وضعیت سالن خود بهتر می توانید تصمیم گیری کنید .

 

شما میتوانید دربرخی از این نرم افزارها آموزش های آنلاین نیز داشته باشید و همچنین در برخی  از نرم افزارهای این امکان وجود دارد که مشتریان با گرفتن و آپلود عکس خود چهره خود را با خدمات جدیدی که قرار است برایشان انجام شود را  ببینند مثلاً با انتخاب رنگ موی مورد علاقه خود چهره خود را با همان رنگ موی انتخابی خود ببینند و بهترین رنگ مویی را که متناسب با چهره خود می باشد را انتخاب کنند


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: