بردار نرم افزار مدیریت مطب در تبریز : 04133360935 - 09141011788 مهندس جهانی

نرم افزار پیش فرض و آماده یا نرم افزار سفارشی و کاستوم شده ؟

نرم افزار پیش فرض و آماده یا نرم افزار سفارشی و کاستوم شده ؟

 349    0

این سوال همیشه برای افراد مدیر مجموعه ها بوده و برای پزشکان نیز همواره سوال خواهد بود اینکه کدام یک برای مطب پزشک یا کلینیک مناسب خواهد بود ؟

پزشکان یا مدیران مجموعه برای مدیریت مطب خود همیشهاین سوال و دغدغه را در تهیه نرم افزار مدیریتی برای مطب را دارند ، که آیا از نسخه های پیش فرض و آماده استفاده کنند یا برای مجموعه خود از نرم افزار منحصر به فرد و سفارشی طبق نیازهای خود استفاده کنند.

قطعا همه مدیران برای مدیریت مجموعه نرم افزار سفارشی را ترجیح میدهند ، اما در میان هزینه های طراحی و تولید نرم افزار های  سفارشی همیشه بالا بوده و کمتر سازمانی به دنبال طراحی نرم افزار آماده خواهد بود.

در دنیای تولید نرم افزار ها قطعا نرم افزارهای زیادی خواهید دید که تولید شده و آماده نصب می باشند.

شما نرم افزارهای آفیس رو در نظر بگیرید این نرم افزار ها تولید شده و در تمامی شرکت های آماده کار می باشند.

افراد در شرکت از ورد استفاده میکنند یا اکسل یا از بقیه نرم افزارهای این مجموعه

خب طبعا تمامی نسخ این نرم افزار پیش فرض و آماده هستند و کاربر نمیتواند این نرم افزار را ویرایش کند و باب میل خود برای کارهای شخصی به عبارتی کاستوم کند تمامی نرم افزار های از پیش طراحی شده یک روند خاصی رو طی کرده در نهایت به یک محصول نهایی رسیده و به مرحله فروش میرسد.

برای مثال دو مطب را در نظر بگیرید که یکی از نرم افزار آماده استفاده میبکند و دیگری از نرم افزار سفارشی که خود پزشک یا مدیر داخلی مجموعه در طراحی آن نقش داشته و روال مجموعه را در تولید نرم افزار دخالت داده ، قطعا مطبی که برای خود نرم افزار طراحی کرده ، نرم افزار را ملزم به رعایت روال کار مجموعه خود کرده و در مقابل نرم افزاری که از پیش طراحی شده ، مطب یا مجموعه را مجبور به اطاعت از روال کار خود مینماید که در این صورت در بهترین شرایط نرم افزار به جای بهبود بخشیدن به سرعت اجرای امور در مطب باعث در جا زدن مطب خواهد شد به عبارتی تفاوتی در بودن یا نبودن نرم افزار در مطب نخواهد بود.

پس میتوان این نتیجه گیری را کرد که نرم افزار سفارشی خیلی بهتر و کارآمدتر برای مدیریت مطب خواهد بود.

نرم افزار مدیریتی بردار به پشتوانه برنامه نویسان خود در پشت صحنه تمامی قسمت های مطب جدید را آنالیز کرده و نرم افزار پیش فرض خود را طبق روال کار مجموعه پزشکی ، سفارشی خواهد کرد.


به نقل از:
پشتیبانی نرم افزار بردار

نرم افزار بردار یک برنامه مدیریت مطب، کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ است که جهت مدیریت بهینه، تسهیل و سهولت کار در مراکز درمانی ارائه شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار بردار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

بردار نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: